התחדשתם - מה עכשיו?

הליך הטיפול באוזן ובאף לאחר הניקוב
תקף רק בשימוש מוצרי סטדקס (STUDEX) מקוריים

העגיל הראשון שלי

סדר פעולות:

לשטוף ידיים ביסודיות לפני נגיעה בעגילי ניקוב, נזם או באוזן.

לנקות את האוזן מלפנים ומאחור פעמיים ביום עם ג’ל לסיכוך העגיל (ג’ל להרגעת עור אדמומי ומגורה) בלי להזיז את העגיל. אחר כך לסובב את העגיל פעמיים או שלוש, 180 מעלות שמאלה ו-180 מעלות ימינה (רק חצי סיבוב על מנת למנוע היתפסות השיער בעגיל). בין הניקיונות, האוזן צריכה להישאר יבשה (יש להקפיד בעיקר אחרי שחייה או התעמלות).

למנוע נגיעת ספריי לשיער, סבון, שמפו ותכשירים נוספים באוזן. אחרי חפיפה, האוזן צריכה להיות שטופה עם מים צלולים ואז לנקות עם הג’ל לסיכוך העגיל כמתואר לעיל.

 

תנוך האוזן:

1. להשאיר את העגילים על האוזניים למשך 6 שבועות רצוף.
2. לאחר 6 שבועות, ניתן להוריד את העגיל ולענוד עגילים כרצון הלקוח.
3. השתמש/י בעגילים עם מוט, לא עגיל תלוי, במשך ששת החודשים הראשונים לאחר הניקוב. המוט צריך להיות פלדת אל-חלד רפואית או כל חומר אנטי-אלרגי אחר.

כאבים קטנים/אדמומיות עלולים להופיע מיידית – זה נורמאלי. אלה יחלפו לאחר 48 שעות אם יטופלו לפי הוראות הטיפול לאחר הניקוב. אם כאב/נפיחות/אדמומיות מוגזמים מופיעים, התייעץ/י עם הרופא שלך בדחיפות. אם זיהום התחיל, אל תוציא/י את עגיל הניקוב עד שתתייעץ/י עם הרופא שלך.

נזם לאף:

1. להשאיר את העגיל באף למשך 12 שבועות או עד להחלמה מלאה.
2. לנקות את החלק החיצוני של האף עם “ג’ל להרגעת העור” פעמיים ביום.
3. לחטא את האף בחלק הפנימי בעזרת קיסם אוזניים הטבול בתמיסת מלח (saline solution).

למנוע נגיעת ספריי לשיער, סבון, שמפו ותכשירים נוספים באף. אחרי חפיפה וכו’, צריך לשטוף את האף עם מים צלולים ואז לנקות עם ה”ג’ל להרגעת העור” כמתואר לעיל. (יש להקפיד בעיקר אחרי שחייה או התעמלות).

כאב, אדמומיות, אינפקציה או נפיחות ממושכת אינן תוצאה נורמאלית לניקוב נזם באף.מצב כזה יכול להצביע על תגובה אלרגית או שהגוף אינו יכול לסבול עצם זר בעור.
במידה ומצב זה קורה: פנה מיידית לייעוץ רפואי.

איך לטפל בעגיל באוזן ובסחוס האוזן:

1. להשאיר את העגילים על האוזניים למשך 12 שבועות רצוף.
2. לאחר 12 שבועות ניתן להוריד את העגיל ולענוד עגילים כרצון הלקוח.

השתמש/י בעגילים עם מוט במשך 12 החודשים הראשונים לאחר הניקוב. המוט צריך להיות פלדת אל-חלד רפואית או כל חומר אנטי-אלרגי אחר.
בגלל טבעו של סחוס האוזן, צריך לטפל באזור זה יותר במהלך תהליך ההחלמה. כאבים קטנים/אדמומיות עלולים להופיע מיידית – זה נורמאלי. אלה יחלפו לאחר 48 שעות אם יטופלו לפי הטיפול לאחר הניקוב. אם כאב/נפיחות/אדמומיות מוגזמים מופיעים, התייעץ/י עם הרופא שלך בדחיפות. אם זיהום התחיל, אל תוציא/י את עגיל הניקוב עד שתתייעץ/י עם הרופא שלך.
הערה: אי מעקב רפואי מיידי במקרים המוזכרים לעיל עלולים לגרום לנזק קבוע לסחוס האוזן.

מעוניינים במידע נוסף על איך לטפל בעגיל באוזן? צרו איתנו קשר עכשיו, הצוות של ואלורו ישמח לעזור לכם!

מה לא לעשות?

1. לא להוציא את העגילים למשך ששת השבועות הראשונים.
2. לא לגעת באוזניים ו/או בעגילים שלך שלא כצורך.
3. לא לדחוף את הסוגר לאורך המוט לכיוון האוזן – הסוגר תמיד חייב להיות ממוקם בקצה המוט. הרגיש/י את המיקום בכל פעם שאת/ה מנקה את האוזן – זה חייב להרגיש חלק. זה מבטיח שהסוגר ממוקם במקומו ומאפשר את החלל הנחוץ לאוזן במהלך תקופת ההחלמה.

שלב זה הכרחי מכיוון שעגילים צמודים עלולים להוביל לזיהום.