תכשיטי זהב ועגילי זהב צמודים לאוזן באופן ספציפי מהווים את הבחירה המושלמת גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פרקטית. הם משתלבים נפלא עם כל לוק ומראה שאנו בוחרות ונשמרים לכל החיים. השקעה משתלמת ובטוחה, סוג של נכס קטן שתמיד ילווה אותנו.
כמה מילים על קולקציית עגילי זהב מיוחדים ואיכותיים, כמו שאנחנו אוהבים לומר, ניקוב חורים הוא כל כך הרבה יותר מסתם עגיל.
את תבחרי את עגיל הזהב שיהיה איתך במשך 6-12 שבועות (שזה הזמן שלוקח לחור להחלים) וכמובן שאנחנו נשמח לעזור לך לבחור את עגיל הזהב שיתאים לך בול!

פרח ורוד שקוף

למה דווקא עגילים מזהב?

ישנם לא מעט אנשים שסובלים מרגישות למתכות, גם אם מדובר במתכות שמרבית האנשים יכולים לענוד. עגילי זהב, מעבר ליופי הייחודי שלהם (במיוחד עגילי זהב צמודים לאוזן) אינם מכילים מתכות שונות ומאפשרים גם לאנשים שרגישים למתכות לענוד עגילים.

למעשה, לחומר הזהב יש מגוון יתרונות:

הזהב אינו מחליד במים ואינו משחיר, זאת בשונה מכסף למשל ולכן כשנכנסים למי הבריכה או הים, מתקלחים או שוחים, לא קורה לתכשיטים כלום.

הזהב הינו מתכת גמישה המאפשרת ליצור מגוון רחב של עיצובים. כך שכל אחת מאיתנו יכולה לבחור את התכשיט שהיא הכי מחוברת אליו מבחינה עיצובית, מבחינת הגוון ומבחינת הגודל.

הזהב אינו מאבד מהערך שלו לאורך השנים, כאמור השקעה לטווח הארוך.

בעל סגולות אנרגיות ומעיד על יוקרה, שגשוג והצלחה. פעמים רבות מעצבי תכשיטים מכל העולם בוחרים לשלב עם אבני חן ויהלומים את חומר הזהב בשל המראה הייחודי שלו. בטקס החינה למשל, מעניקים לכלה ולחתן מתנות מזהב בכדי לאחל להם זוגיות עשירה ומלאה בדברים טובים.

וכעת לעניינינו, תוכלו להתרשם ממגוון של עגילי זהב צמודים לאוזן, אותם חילקנו עבורכם לפי קטגוריות:

  • מגוון רחב של עגילים לילדות בשלל גדלים החל מעגילי פנינה, דרך עגילי דמוי יהלום או קריסטל, עגילים משובצי אבנים בצבע, עגילי לב, פרח, נקודה עדינה, פרפרים, כוכבים ועוד…עגילים שמתאימים לכל ילדה, מגיל 0 והלאה.
  • עגילי חישוק – בדרך כלל עגילים אלה מתאימים לנערות קצת יותר גדולות אבל גם בנות מגיל 6 כבר אוהבות לענוד אותם.
  • עגילי זהב מותאמים לתינוקות.

אחד היתרונות של השיטה שלנו הוא שהעגילים מותאמים בצורה אישית בהתאם לעובי התנוך במטרה למנוע זיהומים, דלקות ובמטרה למנוע אי יציבות של העגיל באוזן.
לכל אחת מאיתנו מבנה אוזן שונה והרעיון הוא להתאים את העגיל בצורה מושלמת.
יש 3 סוגי מוטות: קצר המיועד לתינוקות, סטנדרטי המתאים לרוב הבנות וארוך למי שיש תנוך בשרני במיוחד.

איך מנקבים חור באוזן?

הניקוב מתבצע ללא אקדח כאשר קצה העגיל אינו עובר את הסוגר, וכך אנו מונעים חיכוך עם העור ומסייעים להחלמה מהירה וטובה. השיטה תורמת למניעת זיהומים ומונעת היתפסות של הבגדים בעגיל. השיטה שלנו מאופיינת במאה אחוז סטריליות משום שמדובר בקסטה חד פעמית שאי אפשר להעביר מאוזן לאוזן. העגילים מיוצרים ממתכת רפואית ומותאמים לאוזן בהתאמה אישית בצורה מדויקת.

יש לנו למעלה מ-21 שנות ותק, למעלה מ- 156 דוגמאות, למעלה מ- 1,000 חנויות הפזורות בישראל. אנחנו מזמינים אתכן להתחדש לקראת השנה החדשה בעגילים משגעים שישדרגו את הלוק ויעלו לכם חיוך על הפנים.

לפרטים נוספים אודות עגילי זהב, אנחנו מזמינים אתכן לצלצל למספר 03-9360347 או לפנות אלינו במייל: info@valoro.co.il. ניתן גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות.

בואי להתרשם מקטלוג עגילי זהב בעיצובים מהממים וייחודים והכי חשוב, איכותיים. בקולקציית העגילים שלנו תוכלי למצוא עגילי זהב לילדות ולאמהות, עגילי זהב צמודים לאוזן עגילי זהב K14 מהממים!