מעוניינים לעשות חור לבייבי או לילדה?

מתלבטים לגבי סוג העגיל והחומר ממנו הוא עשוי? מצויין! הגעתם בדיוק למקום הנכון! הפוסט הבא יעסוק בחשיבות השימוש בעגיל ראשון היפואלרגני, דרכו נסביר על איך בוחרים עגיל ראשון ועל יתרונות של חומר זה על פני חומרים אחרים במטרה לסייע לכם ולהקל בתהליך.

ניקוב חורים לילדות

אמנם המשפט ”על טעם וריח אי אפשר להתווכח“ ובכל זאת יש דברים שקשה מאוד להתווכח עליהם ואחד מהם הוא שזהב תמיד היה וכנראה גם תמיד יהיה לאחד מחומרי הגלם היפים והמרהיבים שקיימים. מדובר בחומר מרשים, ייחודי שמשתייך ישר עם אסוציאציות של יוקרה, נוצץ ומלכותי. יחד עם זאת ,כאשר אנחנו מדברים על הקטנטנות שלנו, מאפיינים אלה קצת פחות קריטיים עבורם ולכן הנה כמה סיבות שיגרמו לכם להבין את החשיבות של בחירת עגיל היפואלרגני בתור עגיל ראשון ובכלל.

יש חומרים שהגוף שלנו דוחה כמעט באופן אוטומטי. אפשר לדמות את זה לחומרים הנמצאים באופן טבעי בגוף שלנו ומוזרקים או נלקחים בצורה מלאכותית כמו ויטמינים או חומצה היאלרונית לעומת חומרים שאינם נמצאים בו באופן טבעי כמו כימיקלים, חומרים משמרים, צבעי מאכל וכדומה. אז ככה זה עם חומרים היפואלרגנים. הגוף מתחבר איתם ובשונה מחומרים אחרים, הסיכוי לאלרגיה או ריאקציה שלילית בעור קטן עד אפסי.

בבריכה או במקלחת - הוא תמיד עמיד

אחד היתרונות הבולטים של עגילים היפואלרגניים בהשוואה לחומרים אחרים בא לידי ביטוי ברמת העמידות שלו. כאשר אנו בוחרים בעגיל היפו-אלרגני, אנחנו נהנים מעמידות גבוהה לאורך שנים רבות. עם עגילים אלו אפשר להתקלח, אפשר להיכנס לים או לבריכה ואין בכלל ממה לחשוש.

נוסף, כאשר אנחנו בוחרות עגיל היפואלרגני לקטנה שלנו, היא תהנה מתכשיט נוח ובקושי תרגיש שהוא בכלל קיים. עגילים היפואלרגניים לא משאיר כתמים או סימנים.

אז למה איתנו?

ובכן, כבר למעלה מ-20 שנה שאנחנו מייצגים את חברת Studex כאן בישראל. אנו מבינים ומתחברים לרגע שבו האוזניים מנוקבות בפעם הראשונה ויודעים עד כמה זה רגע מרגש מצד אחד אך מלא חששות מצד שני. אנו מתחייבים לבטיחות וחדשנות בתחום עגילי הניקוב ומציעים עגילי זהב ועגילים היפואלרגניים. הטכנולוגיה בה אנו משתמשים מאפשרת לנו להתאים את העגיל ואורך המוט לילד או לילדה וכל העגילים שלנו מעוצבים עם מוט דקיק. הניקוב מתבצע ללא אקדח וכמעט ללא כאבים בשיטה מיוחדת.

לפרטים נוספים אודות העגיל הראשון, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר, לצלצל למספר 03-9360347 או לשלוח מייל לכתובת info@valoro.co.il. בנוסף, ניתן לעקוב אחרנו בפייסבוק, באינסטגרם ופינטרסט ולקבל השראה ורעיונות מדליקים.

באתר האינטרנט יש לוח תצוגה בו תוכלו להתרשם ממגוון של דגמים לעגילים המתאימים בתור עגיל ראשון. העגילים מחולקים לפי קטגוריות: עגילים מזהב 14K, עגילים היפואלרגנים מצופים 24K ועגילים מיוחדים לתינוקות. תהליך הניקוב עומד בתקנים אירופאיים ואמריקאיים ונחשב לבטיחותי.