איך זה בדיוק עובד?

אמהות רבות מתלבטות לגבי תהליך ניקוב החורים באוזניים לרוב משום שהן חוששות מכל נושא האקדח הנחשב לכואב, פולשני וכי גם קיים סיכון מסוים לזיהום לאחר הניקוב. מעכשיו גם אתן יכולות להסיר את כל הדאגות ולהנות מניקוב חורים באוזניים ללא אקדח. שיטה ייחודית ובלעדית שפיתחה חברת STUDEX האמריקאית. אז איך זה בעצם עובד?

ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

השלבים:

  1. בחירת העגילים – בשלב זה עליכן לבחור את העגילים מבין המבחר שלנו. באתר לוח תצוגה מרשים עם 156 דוגמאות. העגילים שלנו מתאימים לתינוקות, לנערות ואמהות גם יחד.
  2. חיטוי – בשלב זה מתבצע חיטוי של אזור הניקוב.
  3. סימון – מסמנים את מקום הניקוב וכמובן עליכן לאשר אותו.
  4. ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח – מדובר בעצם בערכה חד פעמית. מתבצע ניקוב עדין שבקושי מרגישים.
  5. טיפול לאחר הניקוב – מורחים משחה המטפלת באזור המנוקב, מונעת היווצרות של זיהומים ודלקות.

אז מי אנחנו בעצם?

חברת VALORO קיימת כבר למעלה מ-20 שנים. אנו היבואנים הבלעדיים בישראל של חברת STUDEX האמריקנית. שמנו לנו למטרה להפוך את תהליך ניקוב החורים באוזניים לחוויה נעימה וכיפיית.

בישראל יש למעלה מ-1,500 חנויות בהן ניתן לבצע ניקוב חורים באוזניים בשיטה זו.

עגילים היפואלרגנים - למה זה חשוב?

העגילים שלנו מיוצרים מחומרים היפו-אלרגנים. עגילים אלה מתאימים בתור עגילים לילדות ותינוקות בעיקר משום שהם מאופיינים בתכונות אנטי אלרגניות. עם מצוינת למי שיש לו עור רגיש ואינו מחלידה. לאחר ניקוב האוזניים, קצה העגיל לא עובר את הסוגר. התהליך מונע מצב שבו נוצר חיכוך עם העור ואז בעצם האוזן יכולה להחלים כמו שצריך בלי שיווצרו גירויים או זיהומים. בנוסף, בחירה נכונה של המוט המתאים עוזרת למנוע היתפסויות של הבגדים בעגיל. הניקוב נעשה ללא שימוש באקדח עם שיטה שהיא מאה אחוז סטרילית וחד פעמית.

לאחר הניקוב, ניתן להמשיך לענוד את העגילים גם אחרי תקופת ההחלמה.

האם ניתן להחליף את העגילים?

בהחלט. אם רוצים להחליף את העגילים מה שפחות מומלץ אצל תינוקות משום שהעגילים שלנו פותחו במיוחד עבורן, בהחלט אפשר אבל רק אחרי 6 שבועות מלאים. ניתן להתרשם מלוח התצוגה של העגילים המופיע באתר ובו עגילים בכל הגדלים, הצורות והגדלים. חלק מהעגילים עם ציפוי זהב 24K וחלקם זהב 14K. יש פנינים, עיגולים, חישוקים, לבבות, פרחים וכוכבים בשלל צבעים ייחודיים.

ניקוב חורים ללא אקדח היא שיטה המאושרת על ידי משרד הבריאות האמריקאי והאירופאי.  תוכלו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות, להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או לצלצל למספר 03-9360347 ונשמח להעניק לכם שירות בכל זמן.

מעוניינים בערכת ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח? צרו איתנו קשר ונשמח להפנות אתכם לחנות הקרובה לאזור מגוריכם.