איך מורידים עגיל עם סוגר פרפר

סוגר פרפר הוא סוגר נפוץ לעגילים. הוא נקרא כך משום שצורתו האחורית מזכירה פרפר. זהו סוגר לחיצה שמחזיק היטב את העגיל אולם יש מצבים טבעיים בהם העגיל נלחץ אל תוך האוזן וקשה להסירו. אך כאמור, יש מה לעשות. אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם איך מורידים עגיל עם סוגר פרפר.

עגיל סוגר פרפר

עגילים צמודים עם סוגר פרפר

עגילים באוזניים הם עולם ומלואו. זהו תכשיט מרשים המוסיף המון שיק למראה הכללי. עגילים צמודים הם תוספת חיונית למלאי התכשיטים והעגילים והם מבוקשים ביותר כי הם נראים מדהים, אפשר לשלב אותם עם הרבה סוגים של לוק וסטייל ויש מהם מגוון עשיר.

עגילים צמודים הם רב תכליתיים ויכולים להתאים ללוק מקצועי, לספק אמירה מתוחכמת ולהתאים לנשים שאוהבות לענוד תכשיטים מינימאליים. בשל גודלם הם נוחים, אפשר לענוד אותם לאורך כל היום, כל יום, הם פשוטים אך אלגנטיים.

אין ספק שכל אישה צריכה להשקיע בלפחות זוג עגילים צמודים אחד באיכות גבוהה שיחזיקו מעמד לאורך זמן ויתאימו לכל סגנון והעדפה.

מהו סוגר פרפר?

סוגר פרפר הוא סוגר לחיצה הנפוץ בעגילים רבים, לרוב צמודים. סוגר זה מותאם לגודל מוט העגיל עליו הוא מושחל והוא מיוצר מחומרים שונים דוגמת זהב, כסף ואף סיליקון.
השימוש בעגילים עם סוגר פרפר הוא נוח מאוד. פשוט משחילים את המוט לתוך חור באוזן ומצידו השני של התנוך משחילים את הסוגר על המוט עד שמרגישים את הלחיצה. זהו. העגיל צמוד כעת לאוזן בבטחה.

איך להוריד עגיל תקוע?

עם כל הנוחות, קורה לעיתים שהעגיל תקוע ולא יוצא. מגיעים לסוף היום ורוצים להוציא אותו או להחליף עגיל באוזן, אבל העגיל מסרב לצאת. מנסים שוב ושוב ולא הולך. קצת מלחיץ אבל יש כמה דרכים.
ראשית, נסו לאחוז היטב את העגיל מקדימה ואת הסוגר מאחור ולמשוך בתנועה נגדית. הוא אמור להיכנע כבר בשלב זה. אם לא, והוא דחוס בכוח אל האוזן, אפשר להוסיף תנועת סיבוב קלה תוך כדי השליפה. לפעמים צריך להוסיף קצת כוח.

אם הסוגר תקוע בתוך האוזן אפשר למשוך לאט את העגיל עד שיצא, בזמן שעושים קונטרה מאחור על הסוגר. כשהעגיל יוצא, גם הסוגר אמור לצאת. אפשר גם לנסות ולהרטיב את המקום, לסובב את העגיל ותוך כדי סיבוב למשוך אותו החוצה. המים מאפשרים לעגיל לצאת יותר בקלות.

אפשר גם למרוח קצת וזלין כדי להחליק את האזור ולאפשר לשלוף את העגיל ביתר קלות. אם העגיל לחוץ ממש חזק על האוזן וכל הניסיונות להוציא את העגיל מתוך חור האוזן כשלו, יש ללכת לפירסר מקצועי ולבקש ממנו להוציא את העגיל.

לסיכום, כמעט כל עונדי העגילים חווים את זה, העגיל מסרב לצאת. אבל בלי לחץ. אם יש כאב או נפיחות כדאי לחכות קצת, לחטא את המקום עם תמיסת מלח ולחכות לפחות שלוש שעות ולנסות שוב. כל העגילים ניתנים להסרה בסופו של דבר ואין דבר כזה שעגיל יתקע לתמיד בתוך האוזן.