כל אישה זוכרת את היום המיוחד בו אמא שלה לקחה אותה לעשות את העגיל הראשון באוזן. הזיכרון הוא עוצמתי ומרגש במיוחד לאור הציפייה הגדולה לקראת הרגע המיוחל, כל אישה הרגישה באותו הרגע כילדה קטנה שברגע אחד הפכה להיות בוגרת.

עגילים לילדים

תכשיטים בכלל ועגילים בפרט נחשבים לפריטי אופנה שכל אישה צריכה. זוהי הדרך בה אנו יכולות להתקשט ולהתגנדר בכל יום, וכך להבליט ולהחצין את הנשיות שלנו. כמו כל תכשיט, גם עגילים מוסיפים יופי וייחוד לכל אזור הפנים שהוא החלק הבולט ביותר בגוף. היתרון של עגילים הוא שניתן לענוד אותם כבר בגיל צעיר, וזוהי הסיבה מדוע אלו הם התכשיטים הראשונים בחייה של כל ילדה או נערה.

עגיל ראשון לילדות

כאמור, החוויה של עגיל ראשון היא מרגשת וחווייתית במיוחד. ביום בו תספרי לבתך כי אתן הולכות יחד לבחור את העגיל הראשון בחייה, זהו היום אותו היא לא תשכח אף פעם. בטרם אתן ניגשות לבחור את העגיל המיוחל, וודאו כי העגיל הנו עשוי מחומרים איכותיים והמתכת ממנה הוא עשוי ללא ניקל.

ידוע כי מתכת הניקל עלולה לגרום לחלק מהאנשים תגובה אלרגית, כך שעגיל העשוי ניקל יכול לגרום לזיהום או פריחה באזור בו העגיל נמצא. לכן, מומלץ לבחור בעגילים איכותיים בלבד, העומדים בתקנים והם עשויים מחומרים היפו אלרגניים למניעת אלרגיה או דלקת במקום ככל האפשר.

בחירת עגיל אופנתי ומותאם לגיל

היצע העגילים הקיים כיום בחנויות הוא אינסופי. ישנם עגילים מיוחדים עם שיבוצים של אבני חן בשלל צבעים, עגילים חלקים ללא אבנים הנראים כמו חישוק וגם עגילים בשלל צורות כמו לבבות, פרחים ופרפרים.

כאשר בוחרים עגיל ראשון לילדה, חשוב לזכור כי היא בגיל צעיר ולכן העגיל אותו נבחר צריך להיות קטן ולא מורגש ככל האפשר. כשם שאנו מגבילים את ילדתנו מבחינת איפור בגיל מוקדם, או סגנון לבוש התואם את גילה – כך נעדיף לבחור את התכשיט הראשון שלה באופן שיתאים לגילה. מומלץ לבחור בעגילים קטנים הנצמדים לאוזן, כך שהם נראים כמו כפתור קטן ויפה המונחים על האוזן.

בנוסף ליתרון הנראות של עגיל צמוד לאוזן עבור ילדות, כך גם הסיכויים כי העגיל ייפול ויאבד במהלך הזמן נמוכים משמעותית. עגילים אלו קטנים ואינם מורגשים, כך שהילדה יכולה לענוד אותם במהלך כל היום.

ניקוב האוזן במהירות וללא כאבים

לאחר בחירת העגיל המתאים ביותר לגיל הילדה, הגיע הרגע המיוחל והמרגש ביותר – פעולת ניקוב האוזן לצורך ענידת העגיל. מכיוון שמדובר בפעולה של ניקוב חלק בעור, הפעולה חייבת להיעשות במקום מקצועי ומוסמך לכך.

קיימות ערכות מיוחדות וחד פעמיות, שבאמצעותן מתבצעת פעולת הניקוב במהירות וללא כאבים. לאחר בחירת העגיל היפה והמתאים ביותר, העגיל יגיע בערכה מעוצבת ויפה שתישאר למזכרת מרגשת לכל החיים. כל שנותר לעשות הוא לסמן את הנקודה באוזן בה העגיל ימוקם, לחטא את האזור היטב ותוך שניות העגיל ימצא את מקומו על האוזן.

היתרון בערכות מסוג זה היא הסטריליות והחדשנות. העובדה שהניקוב נעשה ללא אקדח מאפשר ניקוב מהיר וללא כאבים. הערכה מכילה מכשיר מיוחד וקטן שבתוכו נמצא העגיל המורכב ממוט דק במיוחד, כך שהילדה תחווה כמה שפחות כאב במהלך הניקוב.