החלטת שהגיע הזמן?

אם יש לך בת, בטח את מזדהה עם הכיף הגדול שקיים בלבחור לה או ביחד איתה את הבגדים, הקוקיות, הנעליים ושאר האביזרים שהופכים אותה לכל כך מיוחדת ובעיקר – לבת.

אחד האביזרים או התכשיטים שכל ילדה מחכה לשים בכיליון עיניים ומתרגשת כל כך שהגיע הרגע הוא עגילים. עגילים מחמיאים מאוד לאוזן, משתלבים עם כל בגד וכל לוק שהיא תבחר ובעיקר נותנים הרגשה טובה וכיפית.

עגילים מיוחדים לילדות

הורים רבים מתלבטים לגבי הזמן הכי נכון לנקב את החורים באוזניים במטרה שבתם תוכל לענוד לראשונה את העגילים הראשונים שלה. בעוד יש כאלה שיעדיפו לעשות זאת כמה שיותר מוקדם, אפילו עוד בגיל הינקות, אחרים יחכו קצת עד שהילדה תתבגר ותגדל. יש כאלה שמחכים למשל לגיל 6 ועושים את זה בחופש הגדול, לפני העלייה לכתה א‘. בכל מקרה, אם החלטת שהגיע הזמן, הנה עגילים מיוחדים לילדות בשיטה מיוחדת, סטרילית ולא כואבת.

השיטה שלנו, העגיל הראשון שלי – היא בעצם שיטה לניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

אחת הסיבות שהורים רבים מתלבטים לגבי עניין החורים באוזניים קשורה לדרך שבה עושים את החורים. עד לפני כמה שנים, היה ניתן לבצע את החור רק באמצעות אקדח. אז נכון, הכאב הוא רק לשנייה אך בכל זאת, מדובר בשיטה מעט מאיימת.

אצלנו, ניתן לנקב את חורים בשיטה ייחודית ללא אקדח וכמעט ללא כאבים, כמעט שלא מרגישים את פעולת  הניקוב / החירור. תוך 2 שניות בלבד וזהו, יש עגילים על האוזניים.

חורים ללא אקדח – איך זה עובד?

  1. קודם כל בוחרים את הדגם האהוב ביותר.
  2. מגיעים לחנות ומוודאים שאכן מדובר בעגיל מקורי.
  3. מחטאים באלכוהול את האזור בו רוצים לנקב ומסמנים את המיקום המדויק לחורים של העגילים.
  4. מאשרים את המיקום.
  5. סופרים עד שלוש ויש לנו חורים לעגילים עם העגילים על האוזניים.

מדובר בשיטה ייחודית בה מנקבים את החור עם מוט דק וכמעט שלא מרגישים את הפעולה. המוט הוא בעצם החלק שמנקב את האוזן וככל שהוא יותר דק התהליך כואב פחות.

למה אנחנו?

כבר למעלה משני עשורים שחברת STUDEX קיימת בישראל ומתמחה בביצוע ניקוב חורים באוזניים. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות הכי מתקדמות ויש לנו למעלה מ30 משרדים ברחבי העולם. העגילים שלנו הם היפואלרגניים, בטוחים לענידה בכל גיל ויש מבחר עצום שמתחדש כל הזמן לפי הטרנדים הכי חדשים ועדכניים בתחום האפנה.

יש לנו עגילים לתינוקות מיוחדים, עגילים בזהב 14K ועגילים בציפוי זהב 24K במגוון של צורות וצבעים לבחירתכם האישית. העגילים והתהליך עומדים בתקנים של משרד הבריאות האמריקאי והאירופאי.

כעת, כל מה שנשאר לכן לעשות הוא פשוט לבחור את הדגם האהוב עלייך והוא יחכה לך אצלנו באחת החנויות הפזורות ברחבי הארץ. למידע נוסף תוכלי להשאיר את הפרטים שלך אצלנו באתר או לצלצל למספר 03-9360347

אפשר גם למצוא אותנו בפייסבוק, באינסטגרם או בפינטרסט.