בעשרים השנה האחרונות, יותר ויותר אנשים בישראל, ילדים, צעירים ומבוגרים, בוחרים לשדרג את המראה שלהם עם פירסינג. יש כאלה שבוחרים לעשות זאת באוזן, או בלשון ויש גם לא מעט שעושים זאת באף.

למעשה, בין האזורים הנפוצים לחירור פירסינג הוא האף. הפעם בחרנו לכתוב עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנושא. נזם באף מדריך שלם שילווה אתכם בתהליך.

נזם באף

לפני הכל, מה זה נזם?

נזם הוא בעצם סוג של טבעת או תכשיט המיועדים לאף. בעבר היה זה נחשב חישוק בלבד אבל היום, גם אבן צמודה לאף, נקראית נזם.

נזם טיטניום

ובכן, נזם הטיטניום נחשב לחומר איכותי המאפשר החלמה מהירה והוא גם הבטוח ביותר לשימוש.

איך מתבצע התהליך ואיך מטפלים?

אחד הדברים הכי חשובים הוא בחירת המקום שבו אתם מבצעים את החירור באף. חשוב לבחור במקום מוסמך עם ביקורות טובות, בו מקפידים על סטריליות שהיא בעצם הדבר המרכזי שיסייע למנוע זיהום. את העגיל הראשון מבצעים עם עגיל רפואי או כמו שכבר ציינו, עגיל עשוי מטיטניום. לאחר הניקוב, מומלץ למרוח משחת ג‘ל המסייעת להרגיע את העור ובנוסף גם לחטא בעזרת תמיסת מי מלח. את המשחה והתמיסה יש למרוח פעמיים ביום. אחת הטעויות שאנשים שעשו ניקוב באף עושים היא למרוח אלכוהול רפואי. העניין הוא שהאלכוהול מייבש את העור ומעכב את זמן ההחלמה של האזור ולכן הוא ממש לא מומלץ. לעומת זאת, הג‘ל מעניק לעור לחות ותורם לתהליך ההחלמה. חשוב לזכור לשטוף את הידיים בצורה יסודית, בכל פעם שרוצים לגעת בנזם. יש לנקות את האף בחלק הפנימי והחיצוני של הנזם בעזרת הג‘ל אבל בלי להזיז אותו. רק לאחר מכן יש לסובב את הנזם פעמיים או שלוש ב- 180 מעלות. בין הניקיונות האזור של הנזם צריך להישאר יבש. חשוב שלא להביא במגע תכשירים כמו קרמים למיניהם או תכשירים אחרים.

מה לא לעשות בתקופת ההחלמה?

  1. לא להוציא את הנזם מהאף
  2. לא לגעת בנזם ואם כן אז רק בידיים נקיות
  3. במשך ארבעה שבועות לא להיכנס לבריכה או לים
  4. להימנע ממגע של סבונים, שמפו, קרם ושאר תכשירים

נזם בעגיל הראשון שלי – למה זה כדאי?

נזם בעגיל הראשון שלי היא השיטה הבטוחה ביותר לבצע חירור באף. כל עגיל ארוז בערכה חד פעמית אשר עימה מנקבים את האף, העגילים עשויים מטיטניום (100% ללא ניקל) דבר אשר יבטיח לכם את ההחלמה הבטוחה והמהירה ביותר.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי נזם באף ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או לחייג למספר 03-9360347 או לשלוח מייל לכתובת info@valoro.co.il. בנוסף, תוכלו לעקוב אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם ופינטרסט ולקבל השראה.

איך מטפלים במקרה של זיהום או אינפקציה?

חשוב לזכור שלאחר הניקוב יופיע כאב, אדמומיות או נפיחות. אלו אמורים לחלוף תוך 48 שעות. אם מופיע כאב חד או אם הנפיחות מוגזמת, מומלץ להתייעץ עם רופא כמה שיותר מהר.