מחפשת עגילי חישוק לילדות? רוצה להפתיע את בתך עם מתנה מהממת שתגרום לה לחייך ולהתרגש כל כך? אצלנו ב-VALORO עגילי חישוק מזהב 14K סטריליים, היפוא–אלרגניים אותם ניתן לנקב באוזניים בשיטה ייחודית ללא אקדח. כבר למעלה מ-20 שנה שאנו מייבאים את העגילים הייחודיים של חברת STUDEX היישר מארצות הברית.

חור באוזן לילדה

למה דווקא חישוק?

עולם התכשיטנות מביא אתו בכל שנה טרנדים חדשים בהתאם לצו האופנה ורעיונות חדשניים של מעצבים ומעצבות בכל העולם. בעוד יש טרנדים שמגיעים אלינו לישראל היישר מחו“ל וחולפים, עגילי חישוק הם טרנד ייחודי, קלאסי שתמיד משדרג את הלוק ומתאים גם לבגדי יום יום לגן או לבית הספר וגם לאירועים חגיגיים.

את העגילים אפשר להשאיר תמיד על האוזן או להחליף לעגיל אחר שהילדה אוהבת. עגילי חישוק מתאימים כבר מגיל קטן, לנערות ואפילו לנו בתור אימהות הם מחמיאים לאוזן.

אם את מחפשת מתנה מקורית ליום הולדת, לבת המצווה, לעליה לכתה א‘, לסיום בית ספר או לכל אירוע מרגש אחר, אין ספק שמדובר במתנה המושלמת שתגרום לבתך להתרגש עד מאוד. מדובר בתכשיט סופר ייחודי ואיכותי שילווה אותה לאורך השנים ותמיד יישאר לה למזכרת לכל מקום שאליו תלך.

עגילי חישוק מזהב - יתרונות

עגילי החישוק שלנו עשויים מזהב טהור שאינו משחיר ואינו מחליד במים ולכן אין כל צורך להוריד אותם במקלחת, בים או בבריכה. לעגילים פשוט לא קורה שום דבר והם נשמרים לאורך השנים. מדובר בהשקעה לטווח הארוך משום שזהב לא מאבד מהערך שלו אף פעם.

עגילי זהב ידועים בתור תכשיט אשר מעניק סגולות אנרגטיות גופניות והוא סמל ליוקרה והצלחה. בעמוד התצוגה שלנו תוכלו להתרשם מארבעה סוגים של עגילי חישוק, שניים חלקים ושניים עם עיטורים. העגילים שלנו עומדים בתקנות של משרד הבריאות האמריקאי והאירופאי. חשוב לציין כי עגילי החישוק אינם מתאימים לתינוקות.

מדוע לנקב אצלנו?

בVALORO מנקבים חורים בשיטה המכונה SYSTEM75. מדובר בשיטה ייחודית הנעשית ללא אקדח אלא בשימוש בקסטה חד פעמית שאיננה מועברת מאוזן לאוזן. 100% סטריליות כאשר העגילים עשויים ממתכת רפואית המפחיתה משמעותית את הסיכוי לזיהום או דלקת. הניקוב מתבצע ברמת דיוק גבוהה והתוצאות מדהימות.

איך זה עובד?

אחרי שתבחרו את הדגם שהכי אהבתם נחטא באלכוהול ונסמן את מיקום הניקוב. אנו ממליצים לוודא שהמוצר הוא מקורי לפי הסימון המופיע באתר. תוך 3 שניות העגילים כבר יהיו באוזן שלך.

מה שמנקב את האוזן זה בעצם המוט של העגיל כאשר כל עגיל ניקוב יושב בתוך ערכה חד פעמית שאי אפשר להשתמש בה שוב. את העגיל מומלץ להשאיר על האוזן למשך 6 השבועות הראשונים ולמרוח ג‘ל להרגעה. השיטה החדשנית מפחיתה את הכאב בעת הניקוב ובעצם רוב האנשים מעידים על חוסר נוחות בלבד.

רוצה לשמוע עוד על השיטה שלנו או שיש לך שאלות נוספותתוכלי ליצור איתנו קשר דרך האתרבמיילבטלפון ולעקוב אחרינו ברשתות החברתיות.