שואלים את עצמכם מאיזה גיל כדאי לעשות חורים באוזניים לתינוקות? הפוסט הבא בדיוק בשבילכם.

עגילים לתינוקות

אחת הסיבות שהורים רבים בוחרים לעשות את תהליך הניקוב בגיל צעיר כל כך היא כדי שהתינוק או התינוקת לא יזכרו את החוויה. העניין הוא שאצלנו בואלורו, הניקוב נעשה ללא אקדח והוא בקושי מורגש. בכל מקרה הסיכונים הקיימים בניקוב חורים באוזניים אפסיים, אך במקרים נדירים יש סיכוי לדלקת מקומית קטנה או רגישות. ההמלצה שלנו היא לעשות את הניקוב לאחר שהתינוק או התינוקת עברו 3 סבבים של חיסונים. מדובר בעצם סביב גיל החצי השנה ואז זה בעצם מבטיח את חיסון האנטי טטנוס שיכול להועיל במקרים של זיהומים.

סטריליות ודיוק

שני הדברים הכי חשובים שיש להקפיד עליהם בניקוב חורים באוזניים לתינוקות הם סטריליות ודיוק. אנחנו בואלורו בחרנו בשיטה ייחודית לניקוב חורים ללא שימוש באקדח. בעצם מדובר בסוג של ערכה חד פעמית שאף אחד לא עושה בה שימוש חוזר והניקוב נעשה על ידי מנקב או מנקבת מקצועיים. השיטה שלנו תכוננה ועוצבה כדי להיות בטוחה וסטרילית.  כאמור, היא איננה ניתנת לשימוש חוזר, זאת בניגוד לשיטת הניקוב באקדח. כל עגיל אותו מנקבים יושב בתוך ערכה כזו. המוט של העגיל הוא זה שגם מנקב את האוזן ואחרי הניקוב הוא פשוט נשאר בה. לאחר הניקוב הערכה מושלכת לפח ואתם נהנים ממקסימום סטריליות ודיוק בתהליך כולו.

איך זה עובד?

בשלב הראשון נציג בפניכם את לוח העגילים לתינוקות שלנו וגם פירטנו למטה את העגילים המומלצים עבור תינוקות. בשלב הבא תקבלו את המוצר המקורי של Studex, חשוב לוודא שאכן מדובר במוצר מקורי שמיוצר בארצות הברית ומחזיק בתקנים שמעידים על איכות המוצר. בשלב השלישי נחטא את האזור באלכוהול ונסמן את מיקום הניקוב המדויק. כעת ההורים מאשרים את המיקום. זהו מעכשיו יש לתינוק או לתינוקת שלל עגילים חדשים המקשטים את האוזניים המתוקות שלה או שלה.

חורים באוזניים לתינוקות - למה אצלנו?

כבר למעלה מ-20 שנה שאנו היבואנים הבלעדיים בישראל של חברת Studex האמריקאית הידועה לה למעלה מ-30 משרדים ברחבי העולם. אנו רואים את תהליך ניקוב האוזניים כחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, בעיקר עבור ההורים ושמחים לבשר לנו שהבאנו לארץ שיטה ייחודית של ניקוב חורים ללא שימוש באקדח.

הערכים שתמיד מנחים אותנו הם בטיחות וחדשנות. תוכלו להתרשם ממגוון של עגילים המתאימים לתינוקות, כולם היפו- אלרגניים עשויים מציפוי זהב או מזהב טהור.  אחד הדברים הכי חשובים בתהליך ניקוב חורים באוזניים אצל תינוקות הוא בכך שיש להתאים את העגיל ואת אורך המוט לתינוק או לתינוקת. כל העגילים של ואלורו מעוצבים עם מוט דק במיוחד ולכן הניקוב בקושי מורגש. המוט הקצר בעצם מונע היתפסות של העגיל בבגד ויחד עם זאת מתאים לתנוכים דקים כמו אצל תינוקות. אנו ממליצים על דגמים מספר 20,21,92,93,94 בציפוי זהב ודגמים 20,21, 40, 67, 68 בעגילי 14K. לפרטים נוספים אודות התהליך אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר.