מחפשים מקום לעשות עגילים לילדים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אנחנו ב– VALORO מתמחים בניקוב חורים לילדים באופן הכי מקצועי, רפואי ומדויק. פיתחנו שיטה ייחודית בה הניקוב מתבצע ללא אקדח מה שמפחית באופן ניכר את הכאב בזמן הניקוב והופך את החוויה למשהו ייחודי ויוצא דופן, כזו שגם אנחנו ההורים וגם הילדים יזכרו לטובה.

אפילו תקבלו למזכרת את הקופסא של העגילים הראשונים ותמיד תוכלו לשמור אותה במקום אהוב, מוכר ולהיזכר ביחד בעגילים הראשונים.

עגילים לילדים

החשיבות של בחירת מקום איכותי לניקוב חורים לילדים

למעשה, בתור הורים לילדים, כל דבר שאנו אמורים לעשות עבורם נבדק בקפידה רבה. אנחנו בודקים את רופא הילדים ומחפשים המלצות, שואלים לגבי הגנים, בתי הספר, החוגים ושאר המסגרות בהם הם משתלבים במהלך חייהם, רוצים שהם יאכלו אוכל בריא ובעיקר שיהיה להם טוב. שהם יהיו מאושרים. לכן, תמיד נבחר עבורם את הטוב והאיכותי ביותר בכל תחומי החיים.

כשמדובר בעגילים לילדים, כמובן שאנו עושים את התהליך לטובת המראה החיצוני והתחושה שלהם אבל גם חשובה לנו הבריאות שלהם, כי הרי מה יותר חשוב מהבריאות? כידוע, כאשר הניקוב לא מתבצע כמו שצריך וכאשר החומרים מהם העגילים עשויים מחומרים שאינם איכותיים, הדלקות והזיהומים מגיעים במהרה ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מה ההבדל בין שיטת הניקוב שלנו לאחרים?

העגילים שלנו מיוצרים בארצות הברית ועומדים בתקנים המחמירים ביותר הן של משרד הבריאות האמריקאי והן של האירופאי. תוכלו לזהות את העגילים על ידי השם STUDEX שמוטבע על גבי האריזה.

שיטת הניקוב הינה חד פעמית, פותחה ועוצבה בכדי להיות סטרילית ובטוחה לשימוש. בשונה מניקוב חורים באקדח, כאן לא ניתן לחזור שוב ושוב על הניקוב משום שהערכה נזרקת לפח מיד אחרי השימוש.

כלומר, כל עגיל אותו אנו מנקבים, יושב בתוך ערכה חד פעמית וזה בעצם מפחית בעשרות אחוזים את הסיכוי לדלקת או זיהום אחרי הניקוב. המוט הוא זה שמנקב את האוזן והוא נשאר בה מיד אחרי הניקוב. בנוסף, השיטה מאפשרת ניקוב בכל גיל, גם לתינוקות ככה שאין לכם בכלל ממה לחשוש. יש לנו עגילים שעוצבו במיוחד עבור תינוקות ויש להם מוט קצר.

ומה לגבי החומרים מהם עשויים העגילים?

כל העגילים שלנו הינם היפואלרגניים. כל עגילי הזהב מאושרים על ידי מכון התקנים בישראל. תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים אצלנו באתר ולבחור את זוג העגילים שהכי מצא חן בעיניכם. יש גם עמוד תצוגה המיועד אך ורק לעגילים היפוארלגנים.

איך לטפל באוזן אחרי הניקוב לאחר שעושים עגילים לילדים?

  1. לפני שאתם מתחילים את הטיפול חשוב קודם כל לשטוף ידיים.
  2. יש לנקות את האוזן גם מלפנים וגם מאחור פעמיים ביום עם ג‘ל להרגעת העור.
  3. יש לסובב את העגילים שלוש פעמים 180 מעלות שמאלה ו-180 מעלות ימינה.
  4. בין הניקיונות האוזן חייבת להישאר יבשה ויש להקפיד על כך בעיקר אחרי שחיה או פעילות גופנית.
  5. חשוב למנוע מגע עם תכשירים קוסמטיים באוזן ואחרי חפיפה יש לשטוף את האוזן עם מים נקיים ולנקות עם הג‘ל כמו שתיארנו בסעיפים הקודמים.